راه اندازی خط بسته بندی میوه خشک
نوشته شده توسط : b.gholami

راه اندازی خط بسته بندی میوه خشک از جمله قسمت های اصلی و مهم هر بخش تولیدی است که می بایست با آگاهی و دانش کاملی صورت گیرد.

در این مقاله قصد داریم به موضوعی بپردازیم که نقش اساسی در فروش محصولات دارد و اگر با سهل انگاری از این قسمت رد شد، باید خود را آماده ی هر گونه خسارت احتمالی کنید.

برای راه اندازی خط بسته بندی میوه خشک که حکم ضربه ی نهایی در بازار فروش دارد، ابتدا باید به مراحل اولیه آن یک نگاهی گذرا و مختصری داشته باشیم تا این بخش مهم را درک کنیم.راه اندازی صفر تا صد خط تولید با دستگاه بسته بندی میوه خشک 

میوه تازه را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به شرایط اقلیمی ایران همیشه در هر شهری باغ های زیادی برای تولید انواع میوه ها وجود دارد و با توجه به این شرایط می توان میوه های موجود و تازه را انتخاب کرد.

همچنین خرید مستقیم از باغبان مستلزم صرف هزینه بسیار کم است و بنابراین می توانید سود خوبی کسب کنید.

اگر به باغبان دسترسی ندارید می توانید از طریق سایت های مختلف خرید کنید که باغبان را با خریداران مرتبط می کند و هر نوع میوه ای را که می خواهید خشک کنید خریداری کنید و در این صورت می توانید اولین قدم ها را در ایجاد خط خشک کن میوه بردارید. بسته بندی.

چگونه میوه های تازه را خشک کنیم؟

تولید میوه خشک از دیرباز به صورت سنتی انجام می شده است، به این ترتیب با قرار دادن میوه در مقابل نور خورشید در عرض چند روز خشک می شود، البته در این روش اصول بهداشتی رعایت نمی شود. نه تنها توسط حشرات، بلکه از گرد و غبار و آلودگی نیز مورد حمله قرار گرفت و روی آن نشست.

اما امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی دستگاه هایی تولید می شود که میوه ها را در کمترین زمان ممکن و در حجم زیاد و همچنین با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

طراحی دستگاه ها به گونه ای است که برای هر میوه می توان دما و زمان خشک شدن را تنظیم کرد و خط بسته بندی میوه خشک را به راحتی راه اندازی کرد.

برای خشک کردن میوه خشک چه شغلی را انتخاب کنیم؟

خشک کردن میوه به روشی جدید از طریق دستگاه های طراحی شده به سه روش امکان پذیر است:

  • روش خانگی
  • کارگاه
  • کارخانه

احداث خط بسته بندی خشکبار

میوه ها پس از شستشو، جداسازی میوه های آسیب دیده از سالم، بریدن و جدا کردن هسته ها، در دستگاه های خشک کن با دما و زمان لازم برای هر نوع میوه قرار می گیرند و سپس فرآیند به خط بسته بندی میوه ختم می شود و خشک راه خود را پیدا می کند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: